Ludzie odnoszący sukces w biznesie nieustannie powtarzają, że nasze otoczenie ma znaczenie. Właśnie z tego względu liderzy biznesu, najlepsi przedsiębiorcy, przedstawiciele świata biznesu oraz właściciele firm wstępują do klubów biznesowych. Wstąpiłam do Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu w dniu 1 czerwca 2022, czyli w dniu narodzin mojej córeczki Amelki. Zapraszam na moje podsumowanie po 18 miesięcy w elitarnym klubie kobiet biznesu, jakim jest Europejski Klub Kobiet Biznesu.
Spis treści
Pracująca matka prowadząca własny biznes w klubie biznesu
Tak, jak pisałam w artykule pt.: 6 miesięcy w Europejskim Klubie Kobiet Biznesu. Moja opinia i podsumowanie, myślałam, że kluby biznesu są miejscem dla osobistości biznesu z ogromnych firm i korporacji. Na szczęście bardzo się myliłam, a w EKKB znalazłam przestrzeń do współpracy z innymi kobietami biznesu, które również są mamami i prowadzą niewielkie firmy. Jeśli rozważasz dołączenie do podobnej organizacji lub konkretnie do Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu, myślę, że zainteresuje Cię także artykuł pt.: Klub Biznesu jako możliwość rozwoju dla mikromarek i matek prowadzących własne firmy.
Promocja firmy w Europejskim Klubie Kobiet Biznesu
Nie ma wątpliwości, że opcji promocji swojego biznesu oraz siebie w roli eksperta jest mnóstwo. Przyznaję, że jako mama 2 małych dzieci i kobieta prowadząca własną firmę nie jestem w stanie czerpać ze wszystkich korzyści, jakie oferuje klub. Na razie trudno mi się wybrać na spotkanie offline, trudnością bywa dla mnie udział w livach czy wydarzeniach online, które odbywają się popołudniami i wieczorami, gdy ja zajmuję się dzieci. Mam nadzieję, że niebawem będę mogła wziąć udział w wydarzeniach organizowanych przez tę społeczność kobiet biznesu. A będzie to możliwe choćby z tego względu, że Amelka od września uczęszcza do żłobka, a Robert do przedszkola.
Poznaję wyjątkowe kobiety biznesu
W ramach EKKB na początku roku 2023 skorzystałam z konsultacji u Eweliny Salwuk-Marko, a następnie zaplanowałyśmy działania PR-owe na kilka miesięcy, z których jestem zadowolona.
W 2023 roku poznałam wyjątkowe kobiety biznesu w EKKB, a po rozmowach z nimi powstały wyjątkowe artykuły i projekty, do których warto zajrzeć:
- Dlaczego tak trudno jest polubić siebie? – rozmowa z psychologiem Katarzyną Kukielińską
- Historia Salonu Kosmetyki Estetycznej Mantra – rozmowa z Małgorzatą Wasilewską-Mańkowską
- Przyszłość medycyny estetycznej i filozofia healthy aging – rozmowa z Aleksandrą Strobel-Pytel
- Relacje z samym sobą, rodzicami i rodzeństwem
- Alina Roszczyńska: Ubezpieczenie w biznesie zapewnia spokój w kryzysowych momentach
- Kamila Krzyżaniak: inwestowanie w dzieła sztuki w biznesie promuje dobrobyt
- Kolagen w branży beauty i propozycja współpracy od NanoCosmetics dla salonów urodowych
- Czas na herbatę dla zdrowia i dobrego samopoczucia
- Karolina Hauzner: kosmetolodzy mają ogromną moc w swoich rękach!
- NanoCollagen to brakujący składnik do sukcesu w Twoim salonie kosmetycznym
- Zakaz reklamy zabiegów medycyny estetycznej – co oznacza dla copywriterów, influencerów i salonów kosmetycznych?
Budowanie i umacnianie rozpoznawalności moich marek
Sama miałam możliwość w ramach współpracy z Europejskim Klubem Kobiet Biznesu:
- Wziąć udział w e-booku pt. „Diamenty Kobiecego Biznesu”, a dzięki temu powstały artykuły: Diamenty Kobiecego Biznesu. Kobiety, które inspirują – rozmowa z Iloną Adamską oraz 23 cytaty inspirujących kobiet biznesu.
- Wziąć udział w projekcie Klubowiczka Miesiąca, w ramach którego udzieliłam wywiadu pt. Renata Zielezińska: Lubię słuchać własnej intuicji, która zawsze jest najlepszym doradcą
- Zaprezentować swój biznes w artykule gościnnym i wywiadach:
Złota era copywritingu biznesowego dla firm
Współpraca z konkurencją w biznesie
Renata Zielezińska: PolecanyBiznes.pl to skarbnica historii liderów biznesu
Jak zostać rozpoznawalnym przedsiębiorcą? Skuteczne wskazówki!
Fascynują mnie Historie Ludzi Biznesu – wywiad z Renatą Zielezińską
18 miesięcy w Europejskim Klubie Kobiet Biznesu – moje podsumowanie
Wstąpienie do Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu było jednym z ważnych kroków w rozwoju mojej firmy. Dzięki temu stałam się przedsiębiorczynią bardziej otwartą na świat biznesu, kontakty biznesowe oraz nowe możliwości. Przekonałam się o tym, jak ważne są działania PR dla mojej firmy i niewątpliwie nauczyłam się sięgać w moim biznesie po więcej oraz zyskałam zupełnie inną perspektywę patrzenia na świat biznesu.