Kobiecy biznes: w Nu Skin pracujemy mądrze, a nie ciężko

Współpraca z prestiżową i innowacyjną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku to świetne rozwiązanie dla wielu kobiet i mężczyzn. Intrygującą propozycją w branży beauty i wellness jest Nu Skin działająca na zasadzie marketingu wielopoziomowego. Poznaj ją bliżej, sprawdź, czym wyróżnia się na tle konkurencji i dowiedz się, jak możesz stać się częścią świata Nu Skin. Zapraszam na rozmowę z Agnieszką Zamojską Partnerem w Nu Skin.

 

Renata Zielezińska: Opowiedz swoją historię. Czym się zajmujesz w życiu, z jaką firmą i od kiedy współpracujesz?

Agnieszka Zamojska: Jestem krakowianką, od prawie 20 lat prowadzę agencję promocyjno-eventową. I choć uwielbiam moją pracę, kilka lat temu dojrzałam do decyzji, aby zbudować drugą nogę biznesową i pracować mądrze, a nie ciężko. Na zawodową emeryturę planuję przejść zdecydowanie wcześniej, założyłam sobie jeszcze 4-5 lat intensywnej pracy.

Marka Nu Skin, którą świadomie wybrałam jako partnera biznesowego 2 lata temu, zachwyciła mnie nie tylko bogatym asortymentem nagradzanych kosmetyków czy technologii z segmentu premium, ale potężnym zapleczem naukowo-badawczym. Dzięki tym produktom zabiegane kobiety, które spotykam każdego dnia, mogą zadbać o siebie w zaciszu własnej łazienki. Każda z nas, bez względu na wiek, może poczuć się pięknie nie tylko na zewnątrz, ale i od środka, troszcząc się jednocześnie o zdrowie swoich najbliższych, poprzez zapewnienie im najwyższej jakości suplementów. Co ciekawe produkty Nu Skin poznałam ponad 4 lata temu, gdy szukałam dla siebie skutecznego rozwiązania na wypadające i cienkie włosy. Nadal jestem wierna serii Nutriol wzmacniającej włosy. Prywatnie jestem miłośniczką rasy Wes Highland White Terrier, uwielbiam salsę kubańską oraz zumbę.

 

Renata Zielezińska: Możesz powiedzieć coś więcej o tej firmie? Kiedy powstała, na ilu rynkach działa?

Agnieszka Zamojska: Nu Skin to firma naukowo-badawcza, oparta na epigenetyce. Zatrudnia ponad 75 naukowców z całego świata, którzy skupiają się na analizie ekspresji genów i ich wpływie na proces starzenia się. Powstała w 1984 roku w USA, obecnie działa na 49 rynkach świata. Posiada 2 potężne laboratoria badawcze, kilkadziesiąt patentów, otrzymała ponad 400 międzynarodowych nagród za produkty, innowacje czy działalność charytatywną. W Polsce obecna jest od 7 lat, a bardzo dynamiczny rozwój nastąpił w czasie pandemii. Misją firmy jest poprawa jakości życia ludzi na całym świecie za pomocą innowacyjnych produktów, korzystnych możliwości biznesowych, ale także poprzez wspomnianą już działalność charytatywną czy dbanie o środowisko. Tym, co wyróżnia tę firmę, są technologie i innowacje, które wyznaczają światowe trendy i zmieniają branżę beauty & wellness. Produkty marki Nu Skin od kilku lat są numerem 1 na świecie w kategorii domowych urządzeń do pielęgnacji urody.

 

Renata Zielezińska: Jest tak wiele firm sprzedaży bezpośredniej opartych o MLM. Dlaczego wybrałaś Nu Sin? Odniosłaś jakieś sukcesy?

Agnieszka Zamojska: Jestem przedsiębiorcą, więc ostrożnie dobieram partnerów biznesowych. Zanim rozpoczęłam współpracę z Nu Skin, sprawdziłam tę firmę. Jest notowana na nowojorskiej giełdzie NYSE od ponad 20 lat, wiec jest nie tylko bardzo transparentna, ale i bezpieczna. Według Forbes’a Nu Skin od 2010 roku znajduje się wśród 100 najbardziej wiarygodnych firm na świecie. Uplasowała się na 3 miejscu, zaraz po Google i Microsoft, czyli znalazła się wśród firm, które „wyprodukowały” największą ilość milionerów. Poznałam plan wynagradzania Velocity, który jest uznany w branży sprzedaży bezpośredniej za najlepszy, a prowizje sięgają aż 40%.

Rozważałam już od jakiegoś czasu stworzenie drugiego równoległego biznesu, ale szukałam marki premium, którą pokochają kobiety w różnym wieku. Szukałam też firmy, która nie wymaga inwestycji i zakupu pakietów startowych. Nie wiem, czy wiesz, że w czasie pandemii ponad 20 tys. firm działających w networku upadło. Firma, z którą ja współpracuję, odnotowała natomiast spektakularny wzrost. Rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie i pomimo trudnych czasów i nadchodzącej recesji rośnie w siłę. Osób do współpracy przybywa, bo młodsze pokolenie nie chce mieć nad sobą szefa, nie chce pracować przy biurku od 9 do 17, a z tego ogromnego biznesowego tortu można ukroić dla siebie jeszcze bardzo spory kawałek.

Dla mnie sukcesem nie są tutaj tytuły. Rozwijam się, znów zaczęłam czytać książki, biorę udział w szkoleniach z rozwoju osobistego. Przyznaję, że stałam się zupełnie inną osobą. Mam ogromną radość, gdy widzę, jaką metamorfozę przechodzą kobiety wokół mnie. Poprawa wyglądu ma znaczący wpływ na poczucie własnej wartości, a większe zarobki sprawiają, że wreszcie zaczynają cieszyć się życiem. Każda z nas jest inna, a zarazem jesteśmy podobne. Jesteśmy przedsiębiorcze, zaradne i nie lubimy narzekać. To, co wyróżnia społeczność, do której Cię zapraszam, to empatia i kultura biznesu. Lubimy też dobrą kuchnię i podróże. Cieszę się, że mój zespół powiększa się o takie kobiety nie tylko z całego kraju, ale i zza granicy.

współpraca z Nu Skin

Renata Zielezińska: Przedstawisz korzyści, jakie daje współpraca z Nu Skin?

Agnieszka Zamojska: Oferta współpracy skierowana jest do osób ambitnych, przedsiębiorczych, wytrwałych, które chcą samodzielnie pracować. Zaczynasz od bezpłatnej rejestracji jako partner marki. Dzięki temu masz dostęp do platformy szkoleniowej, materiałów marketingowych i gotowego, sprawdzonego patentu na biznes. Nowy partner otrzymuje także darmowe narzędzia w postaci aplikacji umożliwiającej prowadzenie biznesu z pozycji telefonu. Firma nie wymaga comiesięcznych zakupów własnych. Możesz pracować, skąd chcesz i kiedy chcesz. Bardzo często dla wielu osób jest to praca dodatkowa (na początku), współpracują z nami mamy, które mają małe lub większe dzieci, bo same decydują, ile czasu chcą poświęcić na pracę. Współpracują kosmetolodzy, dietetycy, lekarze medycyny estetycznej, firmy prowadzące cateringi dietetyczne oraz przedsiębiorcy, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę dla klientów. Mam w zespole także księgowe czy osoby pracujące w sklepie, w banku czy w korporacji. Nie musisz mieć miliona follow na Instagramie, szczerze mówiąc, w ogóle nie musisz go mieć.

W naszym zespole dzielimy się wiedzą z zakresu mediów społecznościowych, organizowania spotkań na żywo czy choćby robienia fajnych zdjęć. Tu nie ma wyścigu szczurów. Wszyscy się wspieramy i pomagamy sobie nawzajem, aby odnieść sukces. Potrzebna jest natomiast chęć przyswajania wiedzy, konsekwencja i wytrwałość.

 

Renata Zielezińska: A co z zarobkami i możliwościami biznesowymi?

Agnieszka Zamojska: Bardzo często pytam osoby zainteresowane współpracą, ile chciałyby zarabiać, aby żyło im się dobrze. I wiesz, co się okazuje? Boimy się mówić o pieniądzach. Boimy się dobrych zarobków, bo wydaje nam się, że duże pieniądze są w naszym kraju możliwe do osiągnięcia tylko na wysokich stanowiskach. Coraz częściej współpracują z nami osoby, które wiele lat pracowały w korporacjach. Tu nie ma sufitu, tu możesz zarobić, ile chcesz. Zasady są przejrzyste, wszyscy otrzymują dokładnie ten sam plan kompensacyjny Velocity. Każdy przechodzi tę samą drogę. Zarobki zależne są tylko od tego, ile czasu jesteś w stanie poświęcić na pracę. Tu jednak samo nic się nie zrobi. Nie wystarczy się zarejestrować. Praca jak każda inna – wymaga od nas cierpliwości, wytrwałości i czasu, z tą różnicą, że pracujesz dla siebie. Nikt i nic Cię nie ogranicza. Szefem jesteś Ty.

Osoby, które ze mną współpracują, dostają konkretne narzędzia do zarabiania pieniędzy. Możesz pracować online lub offline. Chcesz tworzyć biznes B2B – bardzo proszę – dopasujemy możliwości zarabiania do Ciebie i twoich oczekiwań. Jesteś mamą, która czuje, że nie chce wracać na etat, aby więcej czasu poświęcić swoim dzieciom – wykorzystamy twój potencjał. Jesteś przedstawicielem handlowym z potencjałem i chcesz wykorzystać swoje kontakty – zapraszam.

Na każdym etapie biznesu zapewniam pomoc, wsparcie. Nikt w moim zespole nie jest pozostawiony sam sobie. Tu nie ma konkurencji i podcinania skrzydeł. Wspieramy się i cieszymy z naszych sukcesów. Nie musisz szukać kosztownych teoretycznych szkoleń w internecie, tutaj czerpiesz wiedzę od praktyków. Wszystko otrzymasz w moim zespole.

 

Renata Zielezińska: Czym dla Ciebie jest współpraca z Nu Skin, jakie są jej zalety?

Agnieszka Zamojska: Mocno stąpam po ziemi i dla mnie liczą się fakty. Marketing sieciowy to światowy trend, a innowacje i technologie stały się nieodłącznym elementem naszego życia. Żyjemy w trendzie abonamentów i to nie tylko na telefon, prąd czy gaz, ale chociażby kupujemy kawę do ekspresu stojącego w naszej kuchni czy karnet do klubu fitness. Chcemy żyć jak najdłużej, wyglądać coraz lepiej, zwracamy uwagę na to, co jemy, jakich kosmetyków używamy, czym się suplementujemy.

Ludzie chcą mieć wpływ na to, jak się starzeją, dla nas oznacza to coraz szersze grono klientów poszukujących produktów przeciwstarzeniowych niwelujących oznaki upływającego czasu. Powracający klient to bardzo istotny aspekt dla biznesu w dzisiejszych czasach. Terminowe wypłaty, samofakturowanie czy logistyka, to kwestie, o które nie muszę się martwić, bo zajmuje się tym Nu Skin.

Światowy sektor zdrowia i urody osiągnął wartość ponad 400 miliardów euro. Uważam, że warto zainwestować swój czas w te branże. Tym bardziej że rynek pracy bardzo się zmienia, etaty będą się kurczyć. Firmy będą wynagradzały za wyniki, a nie za czas pracy. Praca zdalna okazuje się być o wiele bardziej efektywna, pracodawcy szukają oszczędności, a pracownicy alternatywy dla lepszych zarobków. W Nu Skin można to wszystko połączyć.

 

Renata Zielezińska: Jakie kosmetyki znajdziemy w ofercie Nu Skin?

Agnieszka Zamojska: Nu Skin jak już wspomniałam, opiera się na nauce zwanej epigenetyką, stając się prekursorem nowego podejścia do pielęgnacji skóry poprzez analizowanie ludzkiego genomu. Opatentowana technologia ageLoc, którą znajdziemy zarówno w kosmetykach, jak i urządzeniach sprawia, że opóźniamy w naturalny sposób proces starzenia się naszej skóry. Firma bardzo mocno dba o codzienną pielęgnację, oczyszczenie skóry, jej nawilżenie, ale także zachowanie pięknej, dobrze wypielęgnowanej cery w wieku dojrzałym.

Portfolio to ponad 250 produktów. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Począwszy od codziennej pielęgnacji, poprzez kosmetyki np. do cery problematycznej, dla nastolatków, aż po produkty anty-aging dla cery dojrzałej. Seria Nutricentials, którą osobiście bardzo lubię, to jedyna na rynku seria kosmetyków dla każdego rodzaju cery, która blokuje światło niebieskie emitowane przez nasze laptopy czy telefony komórkowe, a które ma bardzo destrukcyjny wpływ, chociażby na kolagen w naszym organizmie.

współpraca z Nu Skin

Renata Zielezińska: Czy marka Nu Skin oferuje jeszcze inne produkty poza kosmetykami?

Agnieszka Zamojska: Tak i to nas wyróżnia na rynku. Nu Skin to przede wszystkim opatentowane technologie, urządzenia do domowego spa, proste w obsłudze i bardzo skuteczne. Jesteśmy zabiegane, nie mamy czasu na spędzanie kilku godzin u kosmetyczki czy przed lustrem. Dlatego Nu Skin stworzył produkty, które przy systematycznym stosowaniu dają spektakularne efekty. Wystarczy dosłownie kilka minut dziennie, aby nasza skóra poczuła różnicę. Lumi Spa to opatentowane, bezpieczne urządzenie do oczyszczania twarzy. To tylko 2 minuty rano i 2 minuty wieczorem. Galvanic Spa, to technologia, która wykorzystując prądy galwaniczne, pięknie zaopiekuje się naszą buzią i szyją 2 razy w tygodniu. Zniknie całe zoo na naszej twarzy, które niekoniecznie lubimy (lwia zmarszczka, kurze łapki, chomiczki). Galvanic Body ma zbawienny wpływ na pelikany, zwiotczałą skórę na brzuchu np. po ciąży czy odchudzaniu, ale też spektakularne efekty na pośladkach czy udach, jeśli chodzi o cellulit. Boost to urządzenie, które w zaledwie 1 minutę sprawi, że nasza cera będzie pięknie nawilżona, pełna blasku z efektem glow.

Nu Skin dzisiaj to nie tylko kosmetyki i urządzenia, ale także Pharmanex, czyli marka farmaceutyczna, opracowana na podstawie wiodących badań naukowych. Suplementy diety, zawierają składniki odżywcze ukierunkowane na zaspokojenie konkretnych potrzeb naszego organizmu w dawkach wykazujących kliniczną skuteczność.

 

Renata Zielezińska: Które z produktów Nu Skin są bestsellerami?

Agnieszka Zamojska: Zdecydowanie Lumi Spa, czyli oscylator multipulsacyjny, który stosujemy 2 razy dziennie do oczyszczania twarzy (rano i wieczorem) z użyciem odpowiedniego żelu, dedykowanego do naszej cery.

Pasta do zębów AP-24, która rozjaśnia zęby, sprawia, że są gładkie przez cały dzień, usuwa kamień i przebarwienia. Może być stosowana przez kobiety w ciąży, a także przez dzieci od 6 roku życia.

 

Renata Zielezińska: Masz swoje ulubione kosmetyki, urządzenia kosmetyczne i suplementy Nu Skin?

Agnieszka Zamojska: Mam i chętnie o nich opowiem. Przede wszystkim Lumi Spa, które sprawia, że moja naczynkowa cera stała się miękka, gładka, nawilżona, bardziej elastyczna i idealnie oczyszczona.

Krem do stóp Sole Solution – uważam, że nie ma lepszego produktu na polskim rynku na pękające, spierzchnięte pięty, czy suche łokcie. To kosmetyk na bazie ziela angielskiego z mocznikiem, który nie tylko nawilża, ale bardzo mocno regeneruje i spaja pękającą skórę.

Kolagen – Beauty Focus Collagen + czyli produkt kolagenowy z antyoksydantami i ceramidami. Jest to suplement do picia o pysznym pomarańczowym smaku, który pojawił się w Europie w sprzedaży w czerwcu br. i podbija nasz rynek suplementów diety. Jako jeden z niewielu posiada badania kliniczne potwierdzające skuteczność działania. Nie każdy kolagen ma peptydy, które są bioaktywne, czyli pobudzają nasz kolagen do produkcji. Zawarta w Beauty Focus Collagen + luteina pochodzi z kwiatów nagietka i jest antyoksydantem, dzięki czemu mamy możliwość sprawdzenia, czy ta suplementacja rzeczywiście na nas działa. Ceramidy pozyskane z oleju pszenicznego są jednocześnie stabilizatorem kolagenu.

Kolagen Nu Skin jest jedynym produktem na rynku z gwarancją zwrotu pieniędzy, ale także, a właściwie przede wszystkim suplementem, którego działanie możemy zmierzyć skanerem biofotonicznym, wykorzystującym technologię spektroskopii światła Ramana, za którą ten naukowiec otrzymał Nagrodę Nobla. Kolagen poprawia nie tylko nawilżenie skóry, ale powoduje wzrost włosów, rzęs, brwi czy paznokci. Skóra staje się bardziej elastyczna, miękka, wypłycają się zmarszczki wokół oczu, od wielu osób słyszałam już o zbawiennym wpływie na stawy, poprawę wzroku, atopowe zapalenie skóry, a także problemy z łuszczycą. Moja skóra stała się bardziej elastyczna i nawilżona.

 

Renata Zielezińska: Czy uważasz, że powinniśmy dbać o siebie holistycznie i w jaki sposób Nu Skin w tym pomaga?

Agnieszka Zamojska: Oczywiście. Jestem już dojrzałą kobietą i szczerze żałuje, że nie poznałam Nu Skin wcześniej. Trzeba dbać o siebie nie tylko na zewnątrz, ale przede wszystkim od środka. Ważne jest to, co jemy, jak żyjemy, ile śpimy, ale też jakie suplementy przyjmujemy. Bo nie chodzi tylko łykanie tabletek. Ważna jest skuteczna suplementacja, która działa. Zwracajmy uwagę na to, czy produkty mają badania kliniczne, czy skład podany na opakowaniu producent zapewnia także w środku. Nie kupujmy suplementów w sklepach spożywczych ani w drogeriach lub – co gorsza – z niewiadomego źródła. Używajmy kremów czy podkładów z filtrem nie tylko latem. Zmywajmy płyn micelarny, używajmy toniku przywracającego odpowiedni poziom pH skórze.

Marka Nu Skin zapewnia nam nie tylko pielęgnację skóry od zewnątrz, ale dzięki suplementom w jakości leków dostarcza nam bardzo dobre składniki właśnie od środka. Ponadto nie ma drugiej firmy na polskim rynku, która daje gwarancję skuteczności i zwrotu pieniędzy.

 

Renata Zielezińska: Co poleciłabyś z oferty Nu Skin świeżo upieczonej mamie, aby zregenerować ciało i organizm po ciąży i porodzie?

Agnieszka Zamojska: Do każdej mamy, do każdej klientki podchodzę indywidualnie. Dobranie odpowiedniej pielęgnacji czy technologii zależnej jest od jej stanu zdrowia, tego, czy karmi piersią itd. Na pewno zabiegana młoda mama będzie potrzebowała szybkiej, skutecznej codziennej pielęgnacji. Na początek Lumi Spa, bo to tylko 2 minuty, lekki podkład koniecznie z filtrem (polecam serię Nu Color Bioadaptive BB + Skin Loving Foundation z wyciągami z roślin bioadaptywnych, która nie zatyka porów, z filtrem SPF 35), maseczka na noc Pillow Glow z serii Nutricentials, której nie trzeba zmywać, a która nie dość, że cudownie pachnie, to nawilży bardzo mocno buzię młodej mamy. Po nieprzespanej nocy przyda się krem pod oczy Ideal Eyes, który zniweluje opuchliznę. Galvanic Body będzie dobrym rozwiązaniem, jeśli mama chce zadbać o brzuszek, ale to z czasem. Karmienie piersią jest jednym z przeciwwskazań do stosowania prądów galwanicznych. Warto będzie przyjmować także suplement Marine Omega, bogaty w kwasy tłuszczowe Omega-3 oraz zestaw witamin i minerałów LifePak, a także Beauty Focus Collagen +.

To, co ja bardzo cenię, to bezpośredni kontakt z drugim człowiekiem, aby dopasować produkty do tej osoby. Tym się różnią zakupy w popularnych sieciówkach od moich rekomendacji.

współpraca z Nu Skin

Renata Zielezińska: W jaki sposób dołączyć do Nu Skin?

Agnieszka Zamojska: Bardzo łatwo – wystarczy skontaktować się ze mną, porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach i możliwościach, następnie otrzymasz link do bezpłatnej rejestracji konta partnerskiego w Nu Skin, ustalimy strategię działania i można działać. Jeśli natomiast chcesz na początek być tylko klientką, wypróbować produkty, to zapraszam do zakupów poprzez bezpłatne konto VIP, które da Ci dożywotni rabat na zakupy.

Masz pytania? Zapraszam do kontaktu!

 

Tel. 509 593 993
Facebook
Zamknięta grupa produktowa na FB
Instagram
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, sposobynazycie.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.