Recenzja kursu „Podstawy SEO dla twórców treści” Marty Gryszko

Najlepsi copywriterzy piszą teksty, które sprzedają z zastosowaniem zasad SEO. Są użyteczne (czyli pomocne Internautom), nasycone merytoryczną wiedzą, unikalne oraz dobrze zoptymalizowane pod SEO. To właśnie dzięki temu ich treści znajdują się na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach i przyciągają mnóstwo czytelników. Poznaj moją opinię o kursie „Podstawy SEO dla twórców treści, czyli jak pisać, żeby cię znaleźli” Marty Gryszko. Rozszyfruj tajniki SEO i twórz najlepsze teksty.

Stosowanie zasad SEO w artykułach

Jako copywriterka SEO i wydawca 3 portali internetowych wiem, jak istotne jest pisanie dobrych treści oraz stosowanie w nich zasad SEO, ale również jak istotną rolę odgrywa optymalizacja na stronie www i zdobywanie odnośników z innych stron. Zdecydowanie mogę nazwać się pasjonatką SEO, a każdy element zwiększający ilość czytelników na moich stronach sprawia mi ogromną radość.

W życiu zawsze staram uczyć się od najlepszych w danej dziedzinie. Ludzi, którzy odnieśli znaczące sukcesy w kwestiach, do których ja dążę. Uważam też, że wszystko dzieje się w jakimś konkretnym celu. Właśnie dlatego z prawdziwą przyjemnością skorzystałam z kursu „Podstawy SEO dla twórców treści, czyli jak pisać, żeby cię znaleźli” autorstwa Marty Gryszko.

Optymalizacji treści na stronie pod wyszukiwarki

Dostosowanie tekstów pod SEO to inaczej „taki dobór tematów artykułów i takie podrasowanie ich zawartości, aby wyszukiwarki – zwłaszcza Google – powiązały je z wybranymi przez nas hasłami (mówiąc fachowo: słowami kluczowymi / frazami). W rezultacie powinno to przełożyć się na odpowiednio wysokie pozycje artykułów w Google, co zwiększy ruch na stronie z tej i innych wyszukiwarek” – podkreśla Marta Gryszko.

 Recenzja kursu „Podstawy SEO dla twórców treści” Marty Gryszko

Narzędzia ułatwiające tworzenie treści na stronę

Kurs „Podstawy SEO dla twórców treści, czyli jak pisać, żeby cię znaleźli” opisuje różnorodne narzędzia, niezbędne do przygotowania dobrych tekstów na stronę internetową. Marta krok po kroku prezentuje różnorodne narzędzia. A następnie – po analizie raportów – radzi stworzyć listę tematów, którymi mogliby być zainteresowani czytelnicy danej strony internetowej. Chcąc wyprzedzać innych w Google, nie można zapomnieć o analizie konkurencji oraz poznaniu fraz kluczowych, także tych z długim ogonem.

Szczegółowa analiza na konkretnych przykładach pokazuje, że „mniej popularne hasła są łatwiejsze do wypozycjonowania niż bardziej ogólne frazy”. Dobrym patentem jest zatem celowanie w niszowe tematy. Praktyczne zadania z kursu „Podstawy SEO dla twórców treści, czyli jak pisać, żeby cię znaleźli” pozwalają wykonać analizę konkurencyjnych stron, portali lub blogów.

Podstawy SEO w małym palcu

Copywriterzy, redaktorzy, blogerzy, właściciele i pracownicy firm potrzebują wiedzy zawartej w tym internetowym kursie. Bardzo podoba mi się, że – choć przygotowany został przez ekspertkę SEO z długoletnim doświadczeniem – to napisany jest prostym językiem, zrozumiałym dla laika.

Jeśli szukasz kompendium wiedzy w pigułce dla początkujących twórców treści internetowych, to e-kurs „Podstawy SEO dla twórców treści, czyli jak pisać, żeby cię znaleźli” będzie idealnym rozwiązaniem dla Ciebie. To praktyczny poradnik, z którego dowiesz się;

  • Jak znaleźć jeszcze więcej pomysłów na tematy artykułów?
  • Dlaczego Google jest ważnym źródłem ruchu na stronie?
  • Które artykuły są najpopularniejsze na Twojej stronie?
  • Czym jest duplikacja treści?
  • Jak wygenerować raport danych o bezpłatnym ruchu z Google na stronie internetowej?
  • Dlaczego i jak warto sprawdzać, czy nikt nie kopiuje tekstów z Twojej strony?
  • Które strony internetowe linkują do twojego sklepu, strony lub bloga?
  • Czym jest anchor i w jaki sposób wpływa na wyższą pozycję strony w wyszukiwarkach?
  • Jak zweryfikować ruch organiczny na stronie internetowej?
  • Jak zwiększyć ilość odwiedzających Twoją stronę?
  • Gdzie zamieścić słowa kluczowe w tekście?
  • Jak uniknąć kanibalizacji słów kluczowych?

Poza tym poznasz:

  • darmowe narzędzie do wyszukiwania słów kluczowych,
  • zasady copywritingu,
  • narzędzia do sprawdzania unikalności tekstów,
  • różne rodzaje ruchu na stronie,
  • zasady SEO i pracy nad tekstem,
  • mnóstwo tajników tworzenia najlepszych tekstów,
  • narzędzia do sprawdzania błędów w tekście.

Dodatkowo użytkownicy kursu zyskują dostęp do narzędzia SEOStation, które umożliwia monitorowanie pozycji swojej strony.

Konkretne porady i wskazówki jak pisać artykuły

Z własnego doświadczenia w zawodzie copywriterki SEO doskonale wiem, że jakość przygotowanego tekstu ma ogromne znaczenie. Dlatego stosuję własną zasadę tworzenia treści tak, aby artykuł odpowiadał na wszystkie pytania związane z danym tematem, które pojawiają się w mojej głowie.

Poza tym, że jestem copywriterką, jestem też zwykłym użytkownikiem Internetu. Uważam, że przejrzysty artykuł z podziałem na nagłówki i akapity jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla Czytelnika. Ułatwia przyswajanie informacji i zachęca do lektury. W tekstach warto stosować także wyróżnienia, wypunktowania, cytaty i zdjęcia.

Angus McLeod twierdzi, że „nagłówek łapie czytelnika niczym haczyk, ściąga go, w końcu zamienia go w klienta”. Natomiast Marta Gryszko w kursie „Podstawy SEO dla twórców treści” pisze, że „efekty pozycjonowania w wynikach organicznych zależą od kilkuset czynników rankingowych, z których tylko część została oficjalnie potwierdzona przez Google.” Bardzo istotnym elementem tekstów zamieszczanych w internecie jest stosowanie zasad copywritingu SEO. A umiejętność optymalizacji treści pod kontem SEO ułatwi wyszukiwarkom odnajdowanie Twoich tekstów. Dlatego niezbędne jest podrasowanie artykułów, a tego, jak tego dokonać, dowiesz się w tym kursie.

Publikacja artykułu na blogu na WordPressie

Świadczę usługi copywritingu SEO i wielu moich klientów nie ma pojęcia o tym, jakie zasady należy stosować podczas publikacji artykułów na stronie WordPress. W swoim kursie „Podstawy SEO dla twórców treści, czyli jak pisać, żeby cię znaleźli” Marta Gryszko dowodzi, że to kolejny ważny element, który przez wiele osób jest lekceważony. Jako copywriterka SEO z 10-letnim doświadczeniem niemal każdego dnia przekonuję się, że jest wiele drobnych elementów, takich jak optymalizacja tekstu pod SEO, publikacja artykułu na blogu czy linkowanie wewnętrzne. Niby są to błahostki, jednak ich stosowanie sprawia, że moje treści często wyróżniają się na tle konkurencji.

 Recenzja kursu „Podstawy SEO dla twórców treści” Marty Gryszko

Moja opinia o e-kursie „Podstawy SEO dla twórców treści” Marty Gryszko

Reasumując, moim zdaniem kurs w formie e-booka „Podstawy SEO dla twórców treści, czyli jak pisać, żeby cię znaleźli” Marty Gryszko to absolutny niezbędnik dla wszystkich początkujących twórców internetowych, także dla właścicieli i przedstawicieli firm, blogerów, wirtualnych asystentek, copywriterów i redaktorów. Poradnik wypełniony jest mnóstwem screenów i grafik obrazujących omawiane tematy. Ważnym elementem kursu są praktyczne zadania, poprawiające umiejętności pisania skutecznych tekstów. Wykonywane na bieżąco pozwalają doskonalić umiejętności oraz testować zaprezentowane w nim narzędzia. To – napisane przystępnym i zrozumiałym dla laika językiem – kompendium wiedzy o pisaniu tekstów SEO w pigułce, sprawi, że szybko wyprzedzisz konkurencję, pisząc i optymalizując teksty merytoryczne i odpowiadające na pytania Czytelnika, ale także przyjazne dla wyszukiwarek. Kurs można nabyć poprzez stronę internetową: https://www.lexy.com.pl/blog/produkt/kurs-podstawy-seo-dla-tworcow-tresci.

 

Gorąco polecam także wywiad z autorką kursu, który pojawił się na portalu biznesowym PolecanyBiznes.pl w artykule pt.: Marta Gryszko: wysokie pozycje w Google, czyli jak zaistnieć w Internecie?!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, sposobynazycie.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.